loading...
دل تنگ من
فاطمه بازدید : 2 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

سری جدید عکس های عاشقانه و احساسی


پیش خدایی خودت شرمنده نباش

من پیش خدایی خودم شرمندم

خدایا توبه به درگاهت اما من همیشه سعی کردم پیشت شرمنده نباشم

همیشه دلم خواسته بنده خوبت باشم

گاهی پام لغزیده اما همیشه این تو بودی که دستم رو گرفتی و نزاشتی با سر برم تو منجلاب پیش روم

خدایا ممنونم ازت که همیشه هوامو داشتی

امیدوارم بتونم از شرمندگیت در بیام و شرمندت نباشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 301